Ter voorbereiding van,

Om de dagen in te kleuren en vorm te geven, de dagen te delen en het leven een richting te geven, zonder vermoeid te worden.
Alleen zo kan ik leven en als ik een maal per jaar jou kan raken weet ik weer waarom ook mijn leven zinvol kan zijn en later was.

dinsdag 16 maart 2010

project Oma Wereld en Kerakiet

dinsdag 16 maart

De komende dinsdagen ga ik gebruiken om de voortgang te laten zien van 'De Boom'. Een boom die staat voor bedreigde natuur in de wereld waarin wij nu leven. Een abstracte boom die zowel door jong als oud zou kunnen aanspreken. Rond de boom ontstaan de verhaaltjes van 'Oma Wereld' en het vogeltje 'Kerakiet'. Oma is al heel oud en vertelt Kerakiet hoe we beter met de natuur kunnen omgaan. Ja, het is een tikje de educatieve kant opgegaan maar dat moet kunnen met kunst.
Dus vandaag de schetsen als uitgangspunt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten