Ter voorbereiding van,

Om de dagen in te kleuren en vorm te geven, de dagen te delen en het leven een richting te geven, zonder vermoeid te worden.
Alleen zo kan ik leven en als ik een maal per jaar jou kan raken weet ik weer waarom ook mijn leven zinvol kan zijn en later was.

donderdag 4 maart 2010

Femke

donderdag 4 maart

De komende dagen naar Zuidlaren om een paar prijzen uitreiken aan mensen die een kunstvoorwerp hebben gewonnen rond mijn exposities. Maar eerst Femke Halsema promoten, ja ook dat is kunst.
Het is waar, Nederland wil Femke Halsema en dat kan ik goed begrijpen. Ze heeft het ook, de charme dat echte, dat gewone. Femke Halsema is definitief premierwaardig met haar GroenLinks. Daar kunnen vrouwen van de andere partijen nog wat van leren, hoewel sommigen dat nooit leren. Inhoudelijk verslaat zij iedereen, soms kan ze haar stem verongelijk verheffen dan weer met een vleugje luchtigheid. Maar altijd haar charmes verspreidend, het is inmiddels een handelsmerk, het kost haar geen moeite. Zelfs de PvdA Felix Rottenberg was verleden week haar aan het promootten in de DWDD. Over drie maanden weten we meer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten