Ter voorbereiding van,

Om de dagen in te kleuren en vorm te geven, de dagen te delen en het leven een richting te geven, zonder vermoeid te worden.
Alleen zo kan ik leven en als ik een maal per jaar jou kan raken weet ik weer waarom ook mijn leven zinvol kan zijn en later was.

woensdag 3 maart 2010

het kwartje valt

woendag 3 maart

Vandaag de volgende link, http://www.deweekkrant.nl/artikel/2010/maart/02/ingezonden_brief_ en lees het artikel.

Deze weblog ben ik op 1 januari gestart met de bedoeling om elke dag iets over kunst of cultuur te schrijven en dit 365 dagen lang vol te houden. De aanleiding is mijn frustratie op Goeree-Overflakkee dat er zoveel kunstvormen op het eiland zijn wat maar niet gedragen wordt en waarvan de basisinfrastructuur ontbreekt. En hier schrijft iemand, Hugo Verweij in "de Weekkrant .nl" het juiste verhaal, het kwartje valt.

Kan het niet laten om hierbij een van mijn tekeningen van de Forden te plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten