Ter voorbereiding van,

Om de dagen in te kleuren en vorm te geven, de dagen te delen en het leven een richting te geven, zonder vermoeid te worden.
Alleen zo kan ik leven en als ik een maal per jaar jou kan raken weet ik weer waarom ook mijn leven zinvol kan zijn en later was.

donderdag 14 januari 2010

Donderdag 14 januari

Als ik opsta en naar buiten kijk, zie ik dat het droefgeestig weer is. Tussen de bomen hangt een timide mist, hierdoor lijkt alles donkerder en grauwer dan het in werkelijkheid is. Als ik lang blijf staren lijkt het alsof ik de mistdroppels afzonderlijk kan zien, maar dat kan komen door de slaapogen die ik nog niet helemaal open heb. Als ik rond negen uur mijn eerste schets van deze dag heb gemaakt, gaan plots alle lichten om mij heen uit. Was het alleen maar het licht, dan was het nog wel te overzien, maar de cv-ketel geeft geen warmte zonder stroom.
Inmiddels heb ik twee extra truien aangetrokken maar krijg het niet meer warm, ik kan zo niet meer werken. Zie op straat dat mensen met gebaren elkaar duidelijk maken dat zij ook geen stroom hebben. De plaatselijke supermarkt heeft haar deuren gesloten. Zo laat ik deze dag achter, ik kan er meeleven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten