Ter voorbereiding van,

Om de dagen in te kleuren en vorm te geven, de dagen te delen en het leven een richting te geven, zonder vermoeid te worden.
Alleen zo kan ik leven en als ik een maal per jaar jou kan raken weet ik weer waarom ook mijn leven zinvol kan zijn en later was.

maandag 11 januari 2010


zaterdag 9 januari

Vanaf 6 februari kan men overnachten in museum Boymans van Beuningen. Twee bezoekers kunnen een nacht doorbrengen in de ‘revolving hotel room’, een sculptuur van de Duitse kunstenaar Carsten Höller. Gasten kunnen ook andere topstukken in het museum bewonderen. In de ochtend maakt de hotelkamer weer gewoon deel uit van de tentoonstelling ‘devided, devided’ van Höller en bevinden de gasten zich temidden van de museumbezoekers. Aan de overnachting hangt een prijskaartje van 275 tot 450 euro per nacht, voor die prijs ben je toch even een stukje kunst.
Ik denk erover om ook een bed in mijn atelier te zetten, overnachting 150 euro per nacht, inclusief verf, doek en penselen!! Aanmelden via mijn blog, ontbijd op bed inbgrepen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten