Ter voorbereiding van,

Om de dagen in te kleuren en vorm te geven, de dagen te delen en het leven een richting te geven, zonder vermoeid te worden.
Alleen zo kan ik leven en als ik een maal per jaar jou kan raken weet ik weer waarom ook mijn leven zinvol kan zijn en later was.

maandag 11 januari 2010

maandag 4 januari
Elk excuus om alleen te zijn en naar mijn eigen wereld te sluipen geeft alijd weer afkeuring in mijn omgeving. Maar creeren in vormen en kleur is een andere wereld met een ander gevoel dan gestreeld worden door een vrouwenhand. Maar terugtrekken uit het ‘dagelijks gezeur’ maakt dat ik inhoud kan geven aan mijn kreativiteit om de kunst vorm te geven. Creeren is eenzaamheid, een scheppende wereld, moeilijk te delen of te verwoorden. Daarom vanaf nu elke maandag een tekening die moeilijk te verwoorden is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten