Ter voorbereiding van,

Om de dagen in te kleuren en vorm te geven, de dagen te delen en het leven een richting te geven, zonder vermoeid te worden.
Alleen zo kan ik leven en als ik een maal per jaar jou kan raken weet ik weer waarom ook mijn leven zinvol kan zijn en later was.

donderdag 4 februari 2010

ik bijt in de dag


donderdag 4 februari

Maurice Delmonte uit Zwanenburg schildert. Geen moderne kunst, geen stillevens, geen idyllische landschappen: Maurice schildert het nieuws. Exclusief in het 'Man Bijt Hond' presenteert hij zijn Tableau Delmonte, met donderdag schilderijen van onder anderen Ramses Shaffy en van de val van Marianne Timmer. Ook oudere schilderijen over de aanslag van 11 september in New York laat hij zien. De schilder is bezig met nieuw werk: de aardbeving in Haïti en Berlusconi, die de toren van Pisa tegen z'n hoofd kreeg.
'Man Bijt Hond', donderdag 4 februari 2010 om 18.50 uur op Nederland 2.

Zo kan ik verder met glazuren van een paar werkstukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten