Ter voorbereiding van,

Om de dagen in te kleuren en vorm te geven, de dagen te delen en het leven een richting te geven, zonder vermoeid te worden.
Alleen zo kan ik leven en als ik een maal per jaar jou kan raken weet ik weer waarom ook mijn leven zinvol kan zijn en later was.

donderdag 18 februari 2010

wildgroei in de kunst

donderdag 18 februari

Nu ik elke dag bezig ben om mijn weblog en andere sites te voorzien van tekst, beeld of kunst van uiteenlopende stromingen, kijk ik veel op andere sites en kom ik de vreemdste dingen tegen. Er is een wildgroei aan kunstwebsites en ik kan niet nalaten om zo’n site eruit te lichten. Ask.com is heel erg geschikt om wat van die rommel te vinden. Ik vond het onder ‘gesponsorde resultaten': “schilderijen 70% korting”. Via deze link kwam ik op “artexclucief.nl” en nu komt het: “Nu winteropruiming ijskoude korting"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten