Ter voorbereiding van,

Om de dagen in te kleuren en vorm te geven, de dagen te delen en het leven een richting te geven, zonder vermoeid te worden.
Alleen zo kan ik leven en als ik een maal per jaar jou kan raken weet ik weer waarom ook mijn leven zinvol kan zijn en later was.

zondag 28 februari 2010

om niet te vergeten


zondag 28 februari

Al twee maanden lang bezig met nieuwe ontwerpen maken. Nee, het gaat allemaal niet van een leien dakje. Als ik vandaag uit het dakraam kijk en de hele dag onafgebroken de regen zie vallen, dan verlang ik wel naar betere momenten. Ja ik weet het, heb er zelf voor gekozen. Maar deze dag is wel van het kaliber tranendal, om niet meer te vergeten. Ga nu gewoon verder met schetsen voor mijn nieuwe projecten en denk daarbij maar aan de dagen van uitvoering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten